Γράφουν οι...

Σάββατο 24 Σεπτεμβρίου 2011

Clandestino..!






''Clandestino: Λαθρομετανάστης..''

Λαθρομετανάστες είμαστε ή μάλλον το σίγουρο είναι ότι θα γίνουμε όλοι μας! Ένα τραγούδι γραμμένο από το Manu Chao αφιερωμένο στους Clandestino που ψάχνουν ένα καλύτερο μέρος για να ζήσουν πάνω στην γη που υποτίθεται ανήκει σε όλους μας!

Στίχοι ελληνικά:

Πορεύομαι μόνος μου,
παρέα με την θλίψη μου
μονάχη πορεύεται κι η καταδίκη μου
Η μοίρα μου είναι να τρέχω για να ξεφύγω από το νόμο
χαμένος στην καρδιά της μεγάλης Βαβυλώνας
με λένε ''Λαθρομετανάστη'' επειδή δεν έχω χαρτιά

Σε μια πόλη του βορρά πήγα για δουλειά
κι άφησα την ζωή μου ανάμεσα στην μια πόλη και στην άλλη
έγινα μια γραμμή στην θάλασσα, ένα φάντασμα της πόλης
Η ζωή μου είναι απαγορευμένη όπως λένε οι Αρχές.

Mano negra clandestine
Peruan clandestine
Bolivian clandestine
Marihuana : ILLEGAL 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου