Γράφουν οι...

Τρίτη 3 Ιανουαρίου 2012

Save money and be creative...!

Από μικρή είχα ένα χούι...που εκνεύριζε απεριόριστα τις φίλες/φίλους μου (όπως μου εκμυστηρεύτηκαν αργότερα...)

Στο Γυμνάσιο με καλούσαν οι συμμαθητές μου σε πάρτυ..
Ως γνωστόν είμαι λίγο ανοργάνωτη οπότε ποτέ δεν προλάβαινα να πάρω δώρο...έφτανε λοιπόν η ώρα να πάω στο πάρτυ (7 το απόγευμα: για τέτοιες ώρες μιλάμε) και με έπιανε πανικός για το πως θα εμφανιστώ με άδεια χέρια...αλλά...μια..δυο στο τέλος την βρήκα την λύση. 
Τί πιο ωραίο δώρο από ένα κακτάκι? Ωραιότατο...διαχρονικότατο...ούτε θέλει πολύ πότισμα ούτε τίποτα...
Ε οπότε για πολλά χρόνια η Ελπίδα (εγώ) εμφανιζόταν με ένα κακτάκι στα χέρια.. Φανταστείτε την έκφραση των συμμαθητών μου που με ανυπομονησία περίμεναν τα δώρα στα πάρτυ τους..Τίποτα δεν μου λέγανε βέβαια...μέχρι πριν μερικά χρόνια που έμαθα την αλήθεια (τι κορόιδεμα έφαγα δεν λέγεται).

Τώρα λοιπόν..μετά τον πρόλογο και μια δεκαετία σαφώς...έρχομαι για να  πω το ίδιο πράγμα. 
Τι πιο ωραίο δώρο από ένα λουλούδι, μια γλάστρα, ένα κακτάκι...αλλά με την διαφορά ότι πολύ εύκολα μπορείς να τα φτιάξεις ο ίδιος από ότι να πας σε ένα ανθοπωλείο να τα αγοράσεις και να πληρώσεις τα μαλλιά της κεφαλής σου...

Διανύουμε μια εποχή λιτότητας αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν μπορούμε να το εκμεταλλευτούμε και να είμαστε δημιουργικοί...

Η διαδικασία είναι πάρα πολύ απλή και πολύ ευχάριστη...

Χρειάζεσαι:
1. φυτό της επιλογής σου.Μπορείς να το βρεις σε ένα φυτώριο για να σου βγει και πιο φθηνά..Η τιμή κυμαίνεται από 1.5 ευρώ μέχρι φεύγα..(ανάλογα με το είδος και το μέγεθος του φυτού)
2. Ένα βάζο-ένα ποτήρι-μια γλάστρα μεγάλη ή μικρή....Μπορείτε να αξιοποιήσετε ποτήρια που δεν χρησιμοποιείτε ή δεν σας αρέσουν πια..γλάστρες που είναι ξεχασμένες στο μπαλκόνι...όπως επίσης μπορείτε να πάτε να αγοράσετε κιόλας, θα βρείτε με πολύ χαμηλές τιμές παντού
3. Θα ήταν ωραία να χρησιμοποιούσατε διάφορα διακοσμητικά για να το στολίσετε..χάντρες, πετρούλες..χριστουγεννιάτικα στολίδια...
4.Τέλος...για να φυτέψετε το φυτό θα χρειαστείτε και λίγο χώμα...

Και ξεκινάμε την περιήγηση στης δημιουργίες της μητέρας μου (δεν έχει κάποια σχέση με κηπουρική ή γεωπονική :Ρ)






Το βάζο υπήρχε στο σπίτι ανεκμετάλλευτο...το φυτό το είχαμε ήδη σε μία γλάστρα...και έγινε μια πολύ όμορφη σύνθεση που διακοσμεί το σαλόνι.







Τα βαζάκια υπήρχαν. Το φυτό 1.80 € το καθένα.

Το αγαπημένο μου:

Το βάζο: 5€ , Το φυτό: 2€
Τα διακοσμητικά μπορείτε να τα βρείτε πάρα πολύ φθηνά...






Το βαζάκι: 5€



Τα χριστουγεννιάτικα διακοσμητικά όμως κάνουν την διαφορά..!









Και τώρα οι γλάστρες. Πόσο πιο όμορφο από μια δική σας σύνθεση να στολίζει το μπαλκόνι σας;





Δοκιμάστε τα λοιπόν και θα με θυμηθείτε....καλύτερο δώρο από αυτό δεν υπάρχει! :)

2 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφα όλα αλλά σαν και αυτό με τα χριστουγεννιάτικα διακοσμητικά δεν έχει!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. xaxaxaxaxa ee nai...mykites na min epiane kai kala tha itan....:PPPP

    ΑπάντησηΔιαγραφή