Γράφουν οι...

Σάββατο 10 Δεκεμβρίου 2011

Π. Μουζουράκης-Κ.Μαραβέγιας ΣΤΟΧΟΣ (στίχοι)...

Πάνος Μουζουράκης- Κώστας Μαραβέγιας...!





ΣΤΟΧΟΣ

Το ύφος μου λίγο καμένο ,λίγο μελαγχολικό
ίσως να φταίει αυτός που φταίει,  ίσως να φταίω πάλι εγώ
ίσως εγώ και αυτός που φταίει να έχουμε κάτι τις κοινό
ίσως να φταίμε και οι 2 μας ή κανένας απ' τους 2

Θέλω όταν φταίω να το λέω, να μπορώ να αντιληφθώ
πως άμα κλαίω όταν δεν φταίω ίσως να φταίω και λίγο εγώ

Ίσως κανένας μας δεν φταίει μπορεί να είναι όλα γραφτά
παιχνίδια να είναι όλα της μοίρας που δεν αλλάζουν τελικά 
μα όσοι γκρινιάζουν και αναστενάζουν μήπως κάτι καλό συμβεί
μ'όλους τα βάζουν και σου φωνάζουν ''δεν είχα άλλη επιλογή''

Μα ποιος θα σου πει τι είναι ωραίο,τι είναι σωστό και ηθικό
και σαν μου πει και τι να κάνω, τι είναι κακό και τι καλό.

Άμα δεν μάθεις να αγαπάς, θα πρέπει να μάθω πρώτα εγώ
Να σ'αγαπώ όποιος και αν είναι ή όποιος θέλεις να είσαι εσύ
θα με μισείς θα με εκδικείσαι που θα αγαπώ τόσο πολύ 
κι όλους αυτούς που θα μ αγαπάνε θα μισείς τώρα εσύ
όμως αυτοί κακία δεν κρατάνε και θα σ'αγαπούν και αυτοί

Θα ψάχνεις λοιπόν στα ίδια μέρη, απ' την αγάπη να κρυφτείς
ασφάλεια θα βρεις ξανά στο χέρι αυτού που σου 'μαθε να μισείς.
Κι ίσως μια μέρα να ξυπνήσεις με ύφος μελαγχολικό
και αντί το κενό σου να γεμίσεις να ψάχνεις ποιος να φταίει γι αυτό
που ήρθανε τα πράγματα έτσι και πήραν άσχημη τροπή
θα σκέφτεις αυτός που φταίει κλαίει και μήπως κλαίει από ντροπή.

Και αν το κεφάλι σου το σκύψεις το δάκρυ σου να μην φανεί
και άμα στην σκέψη υποκύψεις ότι φταις και λίγο εσύ
αυτό είναι μια καλή αρχή.







5 σχόλια: