Γράφουν οι...

Πέμπτη 29 Δεκεμβρίου 2011

Escape...

Είναι Χριστούγεννα,γιορτές, χαρές, γλέντια, ρομαντισμός, φωτάκια...αλλά επειδή εγώ συγκεκριμένα δεν έχω νιώσει Χριστούγεννα και επειδή φαντάζομαι δεν είμαι εντελώς μόνη ε κάποιοι θα είναι στην ίδια κατάσταση με εμένα...το ποστ αυτό το αφιερώνω λοιπόν σε όλους εμάς...

Αν θέλεις να φύγεις κάπου μακριά..όπως εγώ...
Αν νιώθεις να πνίγεσαι με την τόση χαρά των Χριστουγέννων..
Αν έχεις πήξει στο άγχος και στο διάβασμα...
Αν θες την ηρεμία σου και όλοι συνωμοτούν στο να στην χαλάσουν,είτε με οικογενειακά τραπέζια είτε με κοινωνικές υποχρεώσεις...
ε...τότε κάντε αυτό που ονειρεύομαι και εγώ όλη μέρα εδώ και μια εβδομάδα...

ΑΠΟΔΡΆΣΤΕ ΑΠΌ  ΤΗΝ ΜΙΖΈΡΙΑ 
Πάρτε τον έρωτά σας από το χέρι...ή τον κολλητό σας ή τον σκύλο σας ή όποιον γουστάρετε τέλος πάντων..(εγώ τον έρωτα θα διαλέξω-sorry φιλενάδες)...και σηκωθείτε φύγετε...ακολουθείστε όποιον δρόμο βρείτε μπροστά σας....ή πάρτε έναν από αυτούς...:



5 σχόλια:

  1. και προς τα που πεφτουνε αυτα δηλαδιιιις? Έτσι για να ξέρουμε που να παμε ,όχι τιποτα άλλο! Αφου εσυ μας αφησες..;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. στο απειρο και ακομα παραπερααααα....! καταπληκτικά τοπία...!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. toulaxiston zhtas kai suggnwmi ... pali kala ;) filaraki be cool!!! tha perasei k auti i kwloperiodos :) s'agapw

    ΑπάντησηΔιαγραφή