Γράφουν οι...

Δευτέρα 19 Δεκεμβρίου 2011

Traveling to Thessaloniki




Έχετε νιώσει ποτέ ότι είστε σε διακοπές ενώ είστε στην ίδια σας την πόλη; Εγώ το ένιωσα όταν μου δόθηκε η ευκαιρία να μείνω στο Little Big House στη Θεσσαλονίκη.




Και τώρα θα μου πείτε τι είναι το Little Big House?! Θυμάστε πριν ένα, δύο, πέντε χρόνια που φίλοι σας από άλλες πόλεις ή χώρες σας ρωτούσαν "Μπορείς να μου προτείνεις κανένα φθηνό και όμορφο hostel να μείνω στη Θεσσαλονίκη;" και εσείς κατεβάζατε το κεφάλι σας ντροπιασμένοι και σκεφτόσασταν "Μα γιατί να μην έχουμε ούτε ένα hostel στη Θεσσαλονίκη;;;" 

Η επιθυμία σας διαταγή για τη Βίκυ και το Χάρη, δύο αδέρφια που αποφάσισαν να μας τρελάνουν τελείως!! Όχι μόνο άνοιξαν το καλοκαίρι ένα hostel στην Άνω Πόλη, αλλά πιστέψτε με είναι το πιο όμορφο hostel που έχετε δει ποτέ :) Δόξα σοι ο Δαρβίνος έχω ταξιδέψει πολύ και έχω δει hostel όμορφα και άσχημα, κεντρικά και στα προάστια, καθαρά και βρώμικα κλπ κλπ. Σαν το Little Big House δεν έχει πουθενά! 



Μερικά από τα στοιχεία που εμένα μου έκαναν τρομερή εντύπωση είναι πως ένιωθα σαν το σπίτι (των ονείρων) μου. Έπινα τον πρωινό μου καφέ στον κήπο ακούγοντας τη μουσικούλα μου και διαβάζοντας τα νέα της ημέρας, ενώ τα παιδιά γινόντουσαν χίλια κομμάτια να με φιλέψουν. Όχι κουλουράκια, όχι πρωινό, όχι γλυκά... Καλά δεν το συζητώ ότι είναι must να δοκιμάσετε τα μπισκοτάκια από τα χεράκια τους! 



Και μετά έπαιρνα τον κατήφορο για να βγω έξω. Διέσχιζα την Άνω Πόλη -μακράν από το πιο όμορφα σημεία της πόλης μας- και σε 10 λεπτά ήμουν στο κέντρο.   Μπορούσα να πάω για καφέ, να περπατήσω, να πάω σε κανένα μουσείο, να δω καμιά έκθεση, να πιω ποτό και τις πρώτες πρωινές ώρες έπαιρνα τον δρόμο της επιστροφής (αυτός ήταν λίγο δυσκολότερος λόγω ανηφόρας και επειδή έτρωγα όλα μου τα κουλουράκια το πρωί :P)




Αυτά τα λίγα και φυσικά δεν μπορούσα να σας αφήσω χωρίς φωτογραφίες από τα δωμάτια...!



Από εδώ και πέρα λοιπόν ξέρουμε και προτείνουμε...
Little Big House



Address
24 Andokidou Street, 54634 Salonica, Greece
Phone
(0030) 2313014323, (+30) 6944730895,(+30)6944397864
Website

4 σχόλια: